Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Skreddersydd og smart priskalkulator til din bedrift

Er det flere faktorer som påvirker prisen på ditt/deres produkt? Vi utvikler smarte funksjoner som hjelper deg med å samle informasjon om dine kunders unike krav.

Undersøkelser viser at interaktive bestillingsskjemaer øker sjansene for at en potensiell kunde sender inn en henvendelse. Dette kan optimaliseres ytterligere med fint design, skreddersydde ikoner og bilder. Gjennom visuell stimulans blir kunden mer mottakelig og nysgjerrig på dine produkter/tjenester.

Kunden blir også mer tilbøyelig til å dele av sin verdifulle informasjon med deg når de har tatt seg anstrengelsen med å fylle ut- og svare på alle spørsmålene. Derfor kan det noen ganger lønne seg å vise prisen etter at kunden har registrert sine detaljer i kontaktsjemaet.

Når dette er gjort kan prisen presenteres enten direkte på siden eller i gjennom en e-post.

Så, hvordan fungerer det?

Prosessen er enkel.

Du forteller oss først hvilke faktorer som påvirker prisen på ditt produkt eller tjeneste,
deretter skisserer vi et forslag på et skjema. I utgangspunktet er det et grunnbeløp på tjenesten eller produktet, deretter tilkommer det ulike kostnader for ulike alternativ.

Eksempler på vanlige faktorer som kan påvirke prisen på en tjeneste eller et produkt er transportavgifter, størrelse, rask leveringstid, omfang og risikotillegg.
Vi tilpasser våre kalkulatorer og skjemaer etter dine behov.

Når du har fått den informasjonen du trenger fra kunden kan du velge å vise en fastpris direkte i kalkulatoren/skjemaet, vise en “fra-pris” eller be kunden om sende sin kontaktinformasjon til deg for deretter å kunne sende en eksakt pris.

Namn Efternamn

CEO

120% mer offertförfrågningar

"Efter vi beställt ett offertformulär från Getonnet har våra offertförfrågningar ökat med 120%! Vi spar massor tid på att få ett grundpris utan att behöva lägga något manuellt arbete."

Hva kreves av meg for å kunne skaffe et slikt skjema?

En nettside vil alltid være en viktig del av markedsføringen til en bedrift. Om du vil ha et skreddersydd bestillingsskjema er det til og med en nødvendighet. Dersom du per i dag ikke har en nettside så kan vi hjelpe deg med å skaffe det. Du kan lese mer om våre tilbud på nettsider her.

Har du allerede en nettside?

Topp!

Da kan vi legge skjemaet rett inn på nettsiden deres. Vi anbefaler våre kunder å benytte seg av WordPress som CMS (Content Management System) for opparbeidelse av nettsider. Om du ikke har WordPress så er det heller ikke et problem. Da installerer vi skjemaet på et underdomene, f.eks www.nettsidenmin.no/bestilling.

Vil du vite hvordan det fungerer?
Har du et prosjekt i tankene eller et spørsmål? Vi svarer deg så fort som mulig.